از طراحی والپیپر تا ساخت انیمیشن کوتاه

یک صحنه از انیمیشن در دست ساخت. این تصویر تنها یک نمونه هست. هنوز کامل نشده

صحنه ی ابتدایی این انیمیشن

مشغول ساختن یک انیمیشن کوتاه هستم. از حدود سه – چهارماه پیش فکر ساختنش تو ذهنم بود. تو این مدت بیشتر مشغول منظم کردن سناریوی این انیمیشن بودم.

چون هنوز در شروع راه هستم جزئیات زیاد تری از این کار رو نمیگم و فقط به یه اسکرین شات بسنده می کنم. ولی به محض کامل تر شدن در پست های بعدی حتما جزئیات بیشتر رو در اختیار شما قرار می دم.

متاسفانه تو این مدت سرم یه مقدار شلوغ هست، از طرفی  دست تنها هستم و از طرفی دیگه هم در هفته دو روز دسترسی به کامپیوتر دارم، همه این مسائل دست به دست هم دادند و سرعت پیشرفت ساخت این کار رو کند کردند.

از اینجا ازتون میخوام اگر که در زمینه گرافیک و انیمیشن چیزی بلد هستید و مایلید که منو در ساخت این انیمیشن کمک کنید لطفا برام ایمیل بزنید. ایمیل من :

ali.ehsanfar@yahoo.com

پ.ن: اونایی که منو از قبل میشناسن میدونن یکی از علاقه مندی های من گرافیک و طراحی دیجیتال هست. می تونید بعضی از کار های گرافیکی منو اینجا ببینید.از حدود یکسال پیش دیگه این گالری رو آپدیت نکردم.

پ.ن: فعلا برای این انیمیشن اسمی انتخاب نکردم.

برچسب‌ها: , ,

5 پاسخ to “از طراحی والپیپر تا ساخت انیمیشن کوتاه”

  1. صبا Says:

    شما رو از كجا ميشناسم؟خوب هم كلاسيمي ميبينمتون ديگه:d
    اگه منظورتون اينه كه وبلاگتونو چه جوري يابيدم بايد بگم از طريق وبلاگ اقاي مزروعي (لينكتون كرده) وبلاگ ايشونم كه خودشون لطف فرمودن اول تو بلاگ من كامنت گذاشتن منم كليك كردم رو بلاگي كه گذاشته بود تو كامنت من:d

  2. صبا Says:

    راست ميگن ادما رو از رو ظاهر اصلا نميشه شناخت!!!
    در موردتون يه جور ديگه فكر ميكردم.خوشحالم كه يه همكلاسي همه فن حريف دارم(اينجا چرا اموشن نداره؟؟ )

  3. نصیرالدین Says:

    من یه چیزایی از فلش سرم می شه اگه به دردت می خوره

پاسخی بگذارید

