لنگ در هوا

مدتی بود که کار جدیدی آماده نکرده‌بودم. آخرینش همون پوستر مربوط به مسابقات اِی‌سی‌اِم بود. بعد از این‌که تابستان شروع شد و وقت‌های آزادم هم زیاد شد، مقداری جا برای کار‌های متفرقه هم باز شد؛ که حاصلش این طرح شد:

جبر جغرافیایی | Geographical Determinism

لنگ در هوا

| این تصویر با ذکر نام صاحب اثر برای انتشار آزاد است. |

برای درست کردن این طرح در حدود 1 هفته (حدود 5 الی 6 ساعت به‌طور پیوسته) وقت گذاشتم. ایده اصلی این کار در اصل الهام گرفته‌شده از آهنگ «جبر» نامجو هست. ایده این‌کار برای یک پروژه شخصی بود و  طرح این صحنه رو در واقع برای ورژن ویدیویی این آهنگ در نظر داشتم پیاده کنم (قسمت‌های انتهایی آهنگ) اما به علت دسترسی نداشتن به ابزار لازم برای این کار و سنگینی کار (چند بار هم شروع به ساختن کردم اما واقعا کاری هست که به تنهایی _ حداقل الان _ قادر به انجامش نیستم) و همچنین دانش کم خودم از انیمیشن فعلا به ساختن همین طرح‌ها اکتفا می کنم.

اندازه اصلی تصویر 70cm x 40cm  هست. تمامی مراحل کار در ادوب فوتوشاپ سی‌اِس‌5 انجام شده.

مسلماً منتظر نظرات شما هستم.

|برای مشاهده جزئیات بیشتر این تصویر به اینجا بروید|

برچسب‌ها: , , , ,

8 پاسخ to “لنگ در هوا”

  1. hoda Says:

    bala shodi ,tarhaye jaleb mizani
    😉

  2. mahboob Says:

    بینهایت زیباست، درک جالبی داری از اطراف ، تبریک می گم به این همه سلیقه و خلاقیت

  3. صبا Says:

    سلام
    چه عكس جالبي….
    بده من قاب كنم بزنم سقف اتاقم:d

  4. زهرا Says:

    خیلی جالب بود.
    کاملا هنری…

  5. نصیرالدین Says:

    سلام
    پس چرا دیگه آپ نمی کنی مهندس؟

    راستی این کار جدیدتم مثل قبلیا حرف نداره به قول دوستان : بسیار خوب ، به تلاشتون ادامه بدید 😉

بیان دیدگاه